Πάνω από 13 εκατομμύρια ιατρικές μάσκες, αναπνευστήρες και διαγνωστικά τεστ αναμένονται στην Ελλάδα από την πόλη Τιεντσίν της Κίνας στα επόμενα δύο εικοσιτετράωρα.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ως τώρα αγορά υγειονομικού υλικού από τη χώρα, ενώ έχουν προηγηθεί η προμήθεια 5 τόνων χλωροκίνης από την Ινδία και η δωρεά 11 τόνων υγειονομικού υλικού από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Η μεταφορά του υλικού από την Κίνα στην Αθήνα γίνεται με δυο ειδικές πτήσεις Cargo. To πρώτο από τα δύο αεροσκάφη έχει ήδη απογειωθεί και βρίσκεται εν πτήσει προς την Ελλάδα, ενώ το δεύτερο αναμένεται να ολοκληρώσει την αποστολή του την Τρίτη. Αρχικά, η Ελληνική Κυβέρνηση είχε έρθει σε συμφωνία για την αγορά του υγειονομικού υλικού με τη Σαουδική Αραβία. Ωστόσο, η καταγραφή κρουσμάτων στη Μέκκα είχαν ως αποτέλεσμα την ακύρωση της συμφωνίας.
Τελικά, επετεύχθη συμφωνία με την Κίνα αντί ποσού που -σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές- υπερβαίνει τα 6 εκατ. ευρώ. Οι ίδιες πηγές ενημέρωσης επισημαίνουν ότι το κόστος προμήθειας και μεταφοράς του υλικού στην Ελλάδα καλύπτεται από δωρεές ιδρυμάτων και εταιρειών. Ειδικότερα, τα αεροσκάφη είναι της Aegean, τα καύσιμα των ΕΛΠΕ και το κόστος της αγοράς καλύπτεται από δωρεές που έκαναν το Ιδρυμα Ωνάση και Ελληνες εφοπλιστές.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ως τώρα αγορά υγειονομικού υλικού από τη χώρα, ενώ έχουν προηγηθεί η προμήθεια 5 τόνων χλωροκίνης από την Ινδία και η δωρεά 11 τόνων υγειονομικού υλικού από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Η μεταφορά του υλικού από την Κίνα στην Αθήνα γίνεται με δυο ειδικές πτήσεις Cargo. To πρώτο από τα δύο αεροσκάφη έχει ήδη απογειωθεί και βρίσκεται εν πτήσει προς την Ελλάδα, ενώ το δεύτερο αναμένεται να ολοκληρώσει την αποστολή του την Τρίτη. Αρχικά, η Ελληνική Κυβέρνηση είχε έρθει σε συμφωνία για την αγορά του υγειονομικού υλικού με τη Σαουδική Αραβία. Ωστόσο, η καταγραφή κρουσμάτων στη Μέκκα είχαν ως αποτέλεσμα την ακύρωση της συμφωνίας.
Τελικά, επετεύχθη συμφωνία με την Κίνα αντί ποσού που -σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές- υπερβαίνει τα 6 εκατ. ευρώ. Οι ίδιες πηγές ενημέρωσης επισημαίνουν ότι το κόστος προμήθειας και μεταφοράς του υλικού στην Ελλάδα καλύπτεται από δωρεές ιδρυμάτων και εταιρειών. Ειδικότερα, τα αεροσκάφη είναι της Aegean, τα καύσιμα των ΕΛΠΕ και το κόστος της αγοράς καλύπτεται από δωρεές που έκαναν το Ιδρυμα Ωνάση και Ελληνες εφοπλιστές.
No comments:
Post a Comment