Μια ερώτηση που καταδεικνύει την υποκρισία σχετικά με τις παράνομες πρακτικές των επαγγελματιών συνδικαλιστών κατέθεσε, χθες, στη Βουλή των Ελλήνων ο Βουλευτής Α΄ Αθήνας Κωνσταντίνος Μπογδάνος και γίνεται ακόμη πιο επίκαιρη μετά τα όσα συμβαίνουν από το πρωί στο αμαξοστάσιο του Ρέντη
Αναφερόμενος σε παρόμοια περιστατικά τραμπουκισμού τα οποία έχουν συμβεί στο παρελθόν στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, ο κος Μπογδάνος απευθύνει ερώτημα προς του Υπουργούς Δικαιοσύνης, Προστασίας του Πολίτη και Ναυτιλίας, διερωτώμενος γιατί δεν παρενέβησαν στο παρελθόν όταν υπήρχαν καταχρηστικές ενέργειες συνδικαλιστών που εμπόδιζαν σε συναδέλφους τους από το να έχουν πρόσβαση στην Εργασίας τους. Επιπρόσθετα τους ρωτά τι προτίθενται να κάνουν αν το ίδιο φαινόμενο συμβεί ξανά, όπως και συμβαίνει από το πρωί.
Ειδικότερα, ο κύριος Μπογδάνος αναφέρει ότι:
“Σε κάθε μορφής κινητοποίηση, συμμετέχει ένα σωματείο εργαζομένων με την επωνυμία ΕΝΕΔΕΠ, το οποίο πρόσκειται στο ΠΑΜΕ και αριθμεί μερικές δεκάδες μέλη. Στο ίδιο λιμάνι υπάρχει και έτερο πολυπληθές σωματείο, το οποίο αριθμεί περισσότερα από 1.000 μέλη με την επωνυμία ΣΥΝΕΔΕΠ που συνήθως δεν συμμετέχει στις κινητοποιήσεις. Το δεύτερο σωματείο έχει υπογράψει και ΣΣΕ με τις εργοδότριες εταιρείες.
Παρά ταύτα, τα μέλη του σωματείου ΕΝΕΔΕΠ με την αρωγή μελών του ΠΑΜΕ που δεν σχετίζονται καθ’ οιονδήποτε τρόπο με τη δραστηριότητα του λιμανιού, παρεμποδίζουν την πρόσβαση στην εργασία σε περίπου δύο χιλιάδες λιμενεργάτες και επιπλέον άλλους τρεις χιλιάδες συναλλασσόμενους με το εμπορικό λιμάνι. Αποτέλεσμα αυτής της στρεβλής και αντιδημοκρατικής διαδικασίας είναι όλοι οι εμπλεκόμενοι να χάνουν το μεροκάματο, χωρίς κάτι τέτοιο να είναι επιλογή τους. Επιπλέον, ούτε οι δυνάμεις της Αστυνομίας αλλά ούτε εκείνες του Λιμενικού έχουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο ενεργήσει για την αποκατάσταση της τάξης και την διασφάλιση του δικαιώματος της ελεύθερης επιλογής των εργαζομένων σχετικά με το αν θα απεργήσουν ή όχι. Επιπλέον, εμποδίζουν επαγγελματίες που συναλλάσσονται με το λιμάνι από το να έχουν πρόσβαση σε αυτό. Αδρανείς παραμένουν και οι δικαστικές αρχές παρά τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στο περιστατικό”.
Σύμφωνα με το ερώτημα του βουλευτή Κ. Μπογδάνου, “το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά είναι ταχύτατα αναπτυσσόμενο και συμβάλλει στην εθνική οικονομία τόσο δια των φόρων όσο και δια των θέσεων εργασίας που δημιουργεί σε μια περιοχή που για περισσότερο από μια δεκαετία μαστίζονταν από την ανεργία.
Η de facto παύση της λειτουργίας κοστίζει τόσο στην εθνική οικονομία όσο και στους εργαζόμενους ενώ πλήττει τη φήμη και το κύρος της χώρας, δεδομένου ότι με το λιμάνι συναλλάσσονται κολοσσοί της παγκόσμιας ναυτιλίας. Για κάθε ημέρα απεργίας, δεν ξεφορτώνονται 12000 εμπορευματοκιβώτια, με σημαντική ζημία για τις ναυτιλιακές εταιρείες”.
Μετά και τις σημερινές καταχρηστικές μεθόδους των συνδικαλιστών, το ερώτημα παραμένει επίκαιρο και θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον η απάντηση των αρμόδιων Υπουργών αλλά και των κομμάτων της αντιπολίτευσης, ιδιαιτέρως του ΠΑΜΕ, το οποίο ευθαρσώς κατονομάζει ο Βουλευτής στην Ερώτησή του.
Αναφερόμενος σε παρόμοια περιστατικά τραμπουκισμού τα οποία έχουν συμβεί στο παρελθόν στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, ο κος Μπογδάνος απευθύνει ερώτημα προς του Υπουργούς Δικαιοσύνης, Προστασίας του Πολίτη και Ναυτιλίας, διερωτώμενος γιατί δεν παρενέβησαν στο παρελθόν όταν υπήρχαν καταχρηστικές ενέργειες συνδικαλιστών που εμπόδιζαν σε συναδέλφους τους από το να έχουν πρόσβαση στην Εργασίας τους. Επιπρόσθετα τους ρωτά τι προτίθενται να κάνουν αν το ίδιο φαινόμενο συμβεί ξανά, όπως και συμβαίνει από το πρωί.
Ειδικότερα, ο κύριος Μπογδάνος αναφέρει ότι:
“Σε κάθε μορφής κινητοποίηση, συμμετέχει ένα σωματείο εργαζομένων με την επωνυμία ΕΝΕΔΕΠ, το οποίο πρόσκειται στο ΠΑΜΕ και αριθμεί μερικές δεκάδες μέλη. Στο ίδιο λιμάνι υπάρχει και έτερο πολυπληθές σωματείο, το οποίο αριθμεί περισσότερα από 1.000 μέλη με την επωνυμία ΣΥΝΕΔΕΠ που συνήθως δεν συμμετέχει στις κινητοποιήσεις. Το δεύτερο σωματείο έχει υπογράψει και ΣΣΕ με τις εργοδότριες εταιρείες.
Παρά ταύτα, τα μέλη του σωματείου ΕΝΕΔΕΠ με την αρωγή μελών του ΠΑΜΕ που δεν σχετίζονται καθ’ οιονδήποτε τρόπο με τη δραστηριότητα του λιμανιού, παρεμποδίζουν την πρόσβαση στην εργασία σε περίπου δύο χιλιάδες λιμενεργάτες και επιπλέον άλλους τρεις χιλιάδες συναλλασσόμενους με το εμπορικό λιμάνι. Αποτέλεσμα αυτής της στρεβλής και αντιδημοκρατικής διαδικασίας είναι όλοι οι εμπλεκόμενοι να χάνουν το μεροκάματο, χωρίς κάτι τέτοιο να είναι επιλογή τους. Επιπλέον, ούτε οι δυνάμεις της Αστυνομίας αλλά ούτε εκείνες του Λιμενικού έχουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο ενεργήσει για την αποκατάσταση της τάξης και την διασφάλιση του δικαιώματος της ελεύθερης επιλογής των εργαζομένων σχετικά με το αν θα απεργήσουν ή όχι. Επιπλέον, εμποδίζουν επαγγελματίες που συναλλάσσονται με το λιμάνι από το να έχουν πρόσβαση σε αυτό. Αδρανείς παραμένουν και οι δικαστικές αρχές παρά τα δημοσιεύματα που αναφέρονται στο περιστατικό”.
Σύμφωνα με το ερώτημα του βουλευτή Κ. Μπογδάνου, “το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά είναι ταχύτατα αναπτυσσόμενο και συμβάλλει στην εθνική οικονομία τόσο δια των φόρων όσο και δια των θέσεων εργασίας που δημιουργεί σε μια περιοχή που για περισσότερο από μια δεκαετία μαστίζονταν από την ανεργία.
Η de facto παύση της λειτουργίας κοστίζει τόσο στην εθνική οικονομία όσο και στους εργαζόμενους ενώ πλήττει τη φήμη και το κύρος της χώρας, δεδομένου ότι με το λιμάνι συναλλάσσονται κολοσσοί της παγκόσμιας ναυτιλίας. Για κάθε ημέρα απεργίας, δεν ξεφορτώνονται 12000 εμπορευματοκιβώτια, με σημαντική ζημία για τις ναυτιλιακές εταιρείες”.
Μετά και τις σημερινές καταχρηστικές μεθόδους των συνδικαλιστών, το ερώτημα παραμένει επίκαιρο και θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον η απάντηση των αρμόδιων Υπουργών αλλά και των κομμάτων της αντιπολίτευσης, ιδιαιτέρως του ΠΑΜΕ, το οποίο ευθαρσώς κατονομάζει ο Βουλευτής στην Ερώτησή του.
No comments:
Post a Comment