Ήδη γνωρίζαμε ότι το πρωτότυπο Honda e concept ήταν κατά 99% ίδιο με το επερχόμενο μοντέλο παραγωγής. Και τώρα έχουμε την επίσημη απόδειξη γι’ αυτό.
Η Honda έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του Honda e στην έκδοση παραγωγής, όπου δείχνει ουσιαστικά ίδιο με το εκθεσιακό πρωτότυπο. Θα παρουσιαστεί στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, την επόμενη εβδομάδα.
Το Honda e θα διατίθεται με δύο διαφορετικούς ηλεκτροκινητήρες: έναν ισχύος 100 kW (136 PS) κι έναν με 113 kW (154 PS) και 315 Nm ροπή, από «μηδενικές» φυσικά στροφές. Η δεύτερη έκδοση θα επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h σε περίπου 8”.
Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 35,5 kWh και η Honda λέει πως είναι μια από τις μικρότερες σε διαστάσεις, στην κατηγορία αυτή. Με μια πλήρη φόρτιση, παρέχει αυτονομία έως και 220 km, μια τιμή που η Honda πιστεύει ότι είναι «τέλεια για τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη». Το αυτοκίνητο μπορεί να μπει και σε ταχυφορτιστή των 100 kWh, οπότε η φόρτισή της μπαταρίας στο 80% της χωρητικότητας απαιτεί μόνο 30 λεπτά.
Η αυτονομία είναι σημαντικά μικρότερη από εκείνη του Kia e-Niro ή και του νέου BMW i3, όμως ο υπεύθυνος του προγράμματος εξέλιξης, Kohei Hitomi, δήλωσε στο «αδελφό» μας Autocar: «Κάποιοι δυνητικοί πελάτες μπορεί να μην ικανοποιηθούν, αλλά μια μεγαλύτερη μπαταρία φέρνει μειονεκτήματα στη χωροταξία και το ζύγισμα του αυτοκινήτου».
To ηλεκτρικό σουπερμίνι βασίζεται σε μια καινούργια πλατφόρμα, σχεδιασμένη ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα των κατηγοριών Α και Β. Είναι λίγο μικρότερο σε μήκος από το Jazz και κάπου 100 mm ψηλότερο από ένα ΜΙΝΙ.
No comments:
Post a Comment