Saturday 1 June 2019

Θερμές ευχαριστίες στους φίλους που με στήριξαν!!!


Η τελική ευθεία των εκλογών της αυτοδιοίκησης μου δημιουργεί περίεργα συναισθήματα.
Χαράς γιατί η χειρότερη δημοτική αρχή που είχε αυτή η πόλη, η δημοτική αρχή της ανικανότητας, της κακίας, του μίσους και της εμπάθειας, υφίσταται μια συντριπτική ήττα. 
Λύπης για την αποτυχημένη μου προσπάθεια να εκλεγώ Δημοτικός Σύμβουλος.  
Ήθελα πολύ να μετέχω σε αυτό το δημοτικό συμβούλιο με την παράταξη που θα διοικήσει και θα προσπαθήσει να απαλύνει το κακό που έκανε στη Κω η άθλια θητεία του απερχόμενου. 
Έχοντας συσσωρευμένη γνώση και εμπειρία από την μέχρι σήμερα επαγγελματική μου διαδρομή και την παρουσία μου στα κοινά, ήθελα να είμαι εκλεγμένος με την πλευρά της δημοτικής αρχής, ώστε μέσα από της πετυχημένη διοίκηση και παραγωγή έργου να συμβάλω στην βιώσιμη τοπική ανάπτυξη. 
Είναι αλήθεια ότι δεν ακολούθησα την κλασσική μεθοδολογία προσέγγισης ψηφοφόρων. Δεν έδωσα πληρωμένες συνεντεύξεις, δεν ξόδεψα για διαφημίσεις και φυλλάδια. Δεν πήγα πόρτα-πόρτα, δεν μοίρασα ψηφοδέλτια, δεν στηρίχθηκα σε οικογενειακούς ψήφους, δεν μοίρασα υποσχέσεις, δεν κερνούσα στα καφενεία. 
Προσπάθησα να σας προσεγγίσω μέσα από την επαγγελματική μου παρουσία, το εκπαιδευτικό μου έργο, την πετυχημένη διοίκηση στα σχολεία που διετέλεσα διευθυντής, τα δεκάδες δημοσιευμένα κείμενα μου και τις επαγγελματικές μου γνώσεις στο κομμάτι του τουρισμού.
Εκ του αποτελέσματος δεν τα κατάφερα. Μόνο 236 συμπατριώτες με τίμησαν με την ψήφο τους αντί των 600 που ήταν αναγκαίοι για να εκλεγώ.  Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω θερμά έναν προς έναν όσους με τίμησαν.
Εύχομαι καλή θητεία στον νέο μας Δήμαρχο, στα μέλη του νέου Δημοτικού Συμβουλίου και στα μέλη των νέων Τοπικών Συμβουλίων. 
Η νέα Δημοτική αρχή με τον Θεοδόση Νικηταρά έχει σπουδαίο και δύσκολο έργο μπροστά της και θα είμαι δίπλα της σε ότι χρειαστεί.
Φίλιππος Ν.Παπανικολάου
"Ισχυρή Κως"

No comments:

Post a Comment